Ep 57: Cum gândesc eu Avatarul de Client?

Descrierea episodului:

Episodul de astăzi este despre gândirea mea făcută vizibilă cu privire la instrumentul pe care l-am folosit în ultimii ani pentru a optimiza procesele de Content Marketing ale clienților mei și pentru a le crește vânzările, pe care l-am folosit în strategia de dezvoltare a brandului personal și care mi-a adus eticheta „Mădălina, tipa cu avatarul” (o păstrez, cu drag), ca apoi să ia forma unui eBook cu peste 76 de întrebări: Avatarul de Client.

O să afli încă de la început motivele pentru care am fost reticentă cu privire la înregistrarea acestui episod și te rog să ții cont de observațiile pe care le fac în introducere cu privire la modul în care am ales să gândesc și să folosesc Avatarul de Client, precum și de rezultatele și exemplele la care voi face referire pe tot parcursul lui, căci îți vor fi de folos.

Iar dacă ai parcurs deja eBook-ul cu 76 de întrebări care îți definesc Avatarul de Client sau nu, dacă ai participat deja la una dintre edițiile programului online „Cum să creezi Avatarul ideal de client!” pe care l-am organizat anul trecut sau nu, te invit să asculți acest episod pentru că îți va aduce claritate și îți va fi util, căci în continuare cred că fie el „avatar”, fie „buyer persona”, fie „ideal customer”, este kilometrul zero al afacerii tale. Iar dacă asculți până la final o să afli și ce planuri am cu Avatarul de Client anul acesta!

Ascultă episodul 57 ca să afli detalii despre:

  • De ce am fost reticentă cu privire la a înregistra acest episod?
  • Cum a devenit brandul meu conectat cu Avatarul deși nu eu l-am creat
  • Cursul lui Daniel Zărnescu despre copywriting și impactul pe care l-a avut în crearea Avatarului așa cum îl știi
  • Ce s-a schimbat după ce a venit pandemia?
  • Cum a apărut eBook-ul?
  • Cum văd eu Avatarul de Client?
  • Cele 10 întrebări despre Avatar care îmi sunt cel mai des adresate
  • Ce este Avatarul de Client?
  • Cum descoperi cine este Avatarul de Client pentru afacerea ta?
  • De ce să construiesc un Avatar de Client, ca antreprenor sau ca marketer, când am un milion de lucruri de facut?
  • Cum construiesc un Avatar de Client dacă nu am deloc clienți?
  • Cum construiesc un Avatar de Client dacă am deja clienți?
  • Este Avatarul de Client despre informațiile socio-demografice?
  • La ce ne ajută informațiile socio-demografice despre Avatar?
  • La ce mă ajută să știu informațiile psiho-emoționale?
  • Unde folosesc toate aceste informații?
  • Există milioane de afaceri care nu au un Avatar de Client și funcționează foarte bine. De ce să mai fac asta pe lângă tot ce am de făcut deja
  • Următoarele contexte în care voi vorbi despre Avatarul de Client
"Avatarul de Client, așa cum îl văd eu, ar trebui să fie pus exact lângă antreprenor și viziunea lui despre afacerea pe care vrea să o scoată în lume. Nu este mai prejos, nu este mai presus. Este la același nivel." - Mădălina Vasiu

Dă SHARE acestui episod dacă ți-a plăcut ce ai auzit. Și descoperă Programele Mădălinei, despre Avatarul de Client și Campanii de Marketing, dar nu numai.

Conectează-te cu ea pe Facebook / Instagram sau LinkedIn.

Madalina Vasiu TMV

Mădălina Vasiu

Antreprenor & Producător Podcast

"M-am îndrăgostit de podcasting în 2016. Acesta nu este primul podcast pe care îl produc. Dar e primul care-mi poartă numele."