Ep 28: Cum am gândit identitatea vizuală pentru Thinking Made Visible?
De ce albastru și nu roșu? :)
Episodul 28 e un pic altfel pentru că e un fel de analiză a unui proces prin care chiar eu și proiectul Thinking Made Visible am trecut.
Ștefan Asafti este graphic designer, fondatorul Librăriei de Design (https://www.librariadedesign.ro/), și omul responsabil de identitatea vizuală a Thinking Made Visible.
Copertele episoadelor, culorile de albastru turcoaz, fonturile și construcția vizuală, toate au fost create de Ștefan și au presupus o muncă plină de însemnătate.
Mi-am dorit să vorbesc cu el despre asta nu doar ca să evidențiem conceptul din spatele podcastului, ci și pentru că primesc des întrebări de la antreprenori, creatori de content și clienții mei despre ce implică identitatea vizuală a unui podcast sau a unui brand.
Și cine e mai potrivit să își facă gândirea vizibilă despre asta, dacă nu chiar omul care aduce în plan visual ideile altora? :)
Dă play epiodului și descoperă detaliile din spatele unui proces de creare de identitate de brand.
Audiție plăcută!
"M-am îndrăgostit de podcasting în 2016. Acesta nu este primul podcast pe care îl produc. Dar e primul care-mi poartă numele."